Шановні відвідувачі, ведеться робота по наповненню сайту. Вибачаємо за тимчасові незручності. Записатись

Ми раді вітати Вас у Medastrum!

Ми раді вітати Вас у Medastrum!

Наша команда дуже вдячна Вам за вибір нашого медичного центру. Ми щиро цінуємо Вашу довіру і робимо все, щоб на шляху до здоров’я Ви відчували себе у надійних руках, комфортно та безпечно.

Високий рівень сервісу та якість надання медичних послуг – важливі критерії для нас, тому кожного дня ми робимо свою справу з максимальною відданістю та любов’ю.

Перший візит

Ми ретельно ставимося до деталей, які складають увесь процес взаємодії з нашим медичним центром. Звісно, значна частина з них, відбувається поза Вашим візитом. Наприклад, генеральні  прибирання з проведенням усіх санітарних вимог, стерилізація або дезінфекція приладів, поверхонь та багато іншого. Але будьте певні – це ретельно виконується та контролюється за внутрішніми стандартами клініки, які створені з урахуванням необхідних законодавчих вимог нашої держави та позитивних медичних практик інших країн світу.

Ми хочемо повідомити Вам важливу інформацію, яка забезпечить розуміння, як проходить процес взаємодії з нашою клінікою та певні особливості. Це допоможе бути інформованим, тим самим відчувати себе комфортно та безпечно протягом Вашого першого та наступних візитів до Медаструм.

Что важно знать?

Планування та підготовка до візиту

Як правило, усі послуги надаються за попереднім записом. Ви можете скористатися одним із зручних для Вас способів: особисто у клініці, на сайті, у телефонному режимі чи месенджері. В залежності від мети візиту радимо ознайомитись, як підготуватися до консультації лікаря, основні вимоги на підготовку до аналізів або інші корисні рекомендації

Безпека наших пацієнтів та персоналу

Задля цього на вході у клініку розташовано відеодомофон, лише після одного натиску на кнопку виклику, двері буде відчинено. С тією ж ціллю у зоні рецепції знаходяться камери відеоспостереження.

Окремий вхід для людей з обмеженими можливостями та батьків з колясками.

Один із входів облаштовано пандусом, що дозволить безперешкодно потрапити усередину.

У приміщеннях Вашого перебування постійно підтримується чистота.

Прохання допомогти нам у цьому та надягнути бахіли, які розташовані на вході. Вони безкоштовні, незважаючи від того, чи прийшли Ви на процедуру, прийом до лікарів або ж просто вирішили зайти запитати про послуги, що Вас цікавлять.

Стерильність рук.

На вході/виході у тамбурі, у зоні рецепції та санвузлах розташовані диспенсери з антисептиком, які допоможуть зберегти Ваші руки стерильними.

На період епідемії протягом усього візиту необхідно бути у масці.

У зв’язку з COVID-19 в нашому медичному центрі суворий епідемічний режим - носіння маски, що покриває ніс та рот, обов’язкове протягом усього візиту.

На рецепції Вас попросять показати документ, що посвідчує Вашу особу.

Це необхідно для укладання договору щодо надання медичних послуг нашою клінікою (де також знаходиться згода на обробку Ваших персональних даних) та формування медичної документації з Вашим правильно написаним іменем та саме у Вашій електронній медичній картці. Це також зручно, якщо Ви не бажаєте розголошувати свої конфіденційні дані. До речі, отримання попередніх результатів дослідження, консультаційних висновків можливе тільки при наявності ідентифікуючого документу. Тим самим, ми будемо певні, що необхідні документи отримуєте саме Вами.

Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення.

Це офіційний стандартизований документ, що відноситься до первинної облікової документації (Форма №003-6/0), затверджений наказом МОЗ України від 14.02.2012 № 110 (посилання на сайт з цим документом). Цей документ запропонують Вам заповнити при проведенні діагностичних (перша сторінка) або оперативних (друга сторінка) втручань, що забезпечить Вашу інформованість та рішення щодо дозволу на проведення тих чи інших маніпуляцій.

Будь ласка, прийдіть на перший візит на 10-15 хвилин раніше.

Це дасть можливість не поспішаючи ознайомитись та підписати необхідні документи, сформувати на рецепції електронну картку пацієнта.

Якщо Ви запізнюєтесь або з якихось обставин не можете відвідати наш медичний центр у затверджений час.

Будь-ласка, попередьте нас завчасно за нашими контактами. У разі необхідності, Вам одразу ж запропонують інший зручний час для прийому.

Будемо вдячні, якщо знайдете час, щоб написати відгук.

Це об’єктивна оцінка нашої роботи, яку важко зробити самостійно. Її роль важлива для нас, адже ми бажаємо бути кращими для Вас. Ми вдячні абсолютно за всі відгуки. Можете бути впевнені, що вони розглядаються та за необхідності вирішуються зі сторони персоналу та керівництва.

Передбачити заздалегідь усі життєві ситуації просто неможливо, тому доброзичливий адміністратор та персонал в цілому, завжди готові допомогти та вирішити виникаючі питання, тим самим зробити перший та наступні візити до медичного центру «Медаструм» комфортними й успішними у всьому.

Бажаємо Вам здоров’я та до зустрічі!